سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غریب، کسی است که دوستی ندارد . [امام علی علیه السلام ـ در وصیّت خویش به امام حسن علیه السلام ـ]

ما زنان

روزنامه نیوز در گزارش ویژه به موضوع خرید و فروش زنان در مناطق مختلف و در بین اقشار فقیر و کم در آمد پرداخته و نبود سازمانهای حمایتی دولتی برای رسیدگی به وضعیت زنان جوان بی سرپرست، کودکان یتیم و نابسامانیهای اجتماعی را خلا بزرگ در سیستم حکومتی و دولتی پاکستان برشمرده است. اهم مطالب این گزارش بدین شرح است:

1-   یکی از راههای شناسایی زنان و دختران برای بدام انداختن آنان، انتشار آگهی عمومی برای استخدام و... است و قاچاقچیان انسان با تاسیس شرکتهای صوری به جذب و شناسایی قربانیان خود می نمایند.

2-   قاچاق انسان تا بحال فقط در ابعاد بین المللی آن مورد بحث و توجه بوده است. این درحالیست که زنان و کودکان را از شهرها و قبایل مختلف به شهرهای دیگر و روستاهای دور افتاده در داخل قلمرو پاکستان می کنند و این پدیده رو به گسترش است.

3-   قوانین موجود در پاکستان در زمینه قاچاق انسان بویژه زنان و کودکان ساکت است و لزوم تصویب قوانین سخت گیرانه برای مجازات عاملان این پدیده ضروری است.

4-   در حال حاضر وظیفه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان بین المللی برعهده (سازمان اطلاعات فدرال) پاکستان می باشد. پیشنهاد این روزنامه، تعریف این پدیده بعنوان یک اقدام مجرمانه است و واگذاری مسئولیت آن بر عهده پلیس محلی است .

ملاحظات:

براساس گزارش عملکرد پلیس ایالت سند، موارد آدم ربایی در ایالت سند از 773 فقره در سال 2006 به 939 فقره در سال 2007 افزایش یافته است و این در حالیست که آمار غیر رسمی، بسیار نگران کننده تر می باشد.




مریم رضایی ::: شنبه 87/5/12::: ساعت 11:59 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 17


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :46770
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<