سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خدا و دورترینشان درمنزلت نزد او، پیشوای ستمکار است . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]

ما زنان

مرکزیت فرقه صهیونیستی بهائیان در اسرائیل با ارسال نامه ای به شیرین عبادی، از اقدامات وی در برگزاری کنفرانس مطبوعاتی «حق آموزش و پرورش» و نیز مفاد بیانیه پایانی کنفرانس مزبور تقدیر کرد و آن را نشان از حسن نیت(!)، صداقت(!) و شجاعت شیرین عبادی و همکارانش دانست!
    گفتنی است شیرین عبادی که اقدامات مشکوک خود را در پوشش محفلی موسوم به کانون مدافعان حقوق بشر دنبال می کند، مهر ماه گذشته از فردی به نام «پرهام اقدسی» به عنوان نماینده دانشجویان بهایی محروم از ورود به دانشگاه برای شرکت در کنفرانس موسوم به «حق آموزش و پرورش» دعوت به عمل آورده و در بیانیه پایانی کنفرانس نیز خواستار به رسمیت شناختن حقوق جامعه بهائی(!) شده بود.
    در گزارش رسمی مرکز بهائیان موسوم به بیت العدل اعظم(!) که در 21 نوامبر 2007 انتشار یافته از این اقدام شیرین عبادی به عنوان «صفحه جدیدی در تاریخ پیشرفت امر مبارک بهائیت»(!) تجلیل شده است!
    با این قبیل اقدامات به آسانی می توان فهمید چرا صهیونیست ها برای اعطای جایزه صلح نوبل به شیرین عبادی تلاش گسترده ای داشتند تا آنجا که تلاش پیگیر و گسترده آنان، تردید برخی از محافل غربی را نیز برانگیخته بود


مریم رضایی ::: دوشنبه 87/6/4::: ساعت 1:12 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 14


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :46767
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<