سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش، قدرت تشخیص اخلاقی و نمایاندن پسندیده آن و ریشه کن کردن ناپسند آن است . [امام علی علیه السلام]

ما زنان

کیهان 1/8/87

نگین شیخ الاسلامی از اعضای گروهی که خود را کمپین یک میلیون امضا معرفی می کردند هفته گذشته به اتهام عضویت در گروهک تروریستی پژاک دستگیر شد. پیش از این نیز دو عضو این گروهک تروریستی به نام های روناک صفا زاده و هانا عبدی ه در کمپین یاد شده نیز فعالیت می کردند در سال گذشته به اتهام ارتباط با این گروهک تروریستی و همچنین اقدام به بمب گذاری در شهرستان سنندج دستگیر شده بودند.
به گفته یک مقام آگاه، براساس اسناد به دست آمده از این متهمین مشخص گردید برخی از عناصر و مرتبطین این گروهک در داخل کشور با پوشش فعالیت های مدنی و به صورت خاص در حوزه مسائل زنان، اهداف و منویات این گروهک تروریستی را پیگیری می کردند.
این مقام آگاه افزود: برخورد با سایر اعضاء این گروهک تروریستی که خود را فعال حقوق بشر و مسائل زنان معرفی می نمودند در دست پیگیری است.
نگین شیخ الاسلامی در سال های 79 و 81 نیز به اتهام عضویت و فعالیت در گروهک تروریستی پژاک دستگیر شده بود که به همین اتهام در سال 81 به یک سال حبس تعلیقی برای مدت 4 سال محکوم شد. انتشار اخبار و حمایت سایت های وابسته به برخی از عناصر فعال در حوزه زنان از اعضای این گروهک تروریستی حاکی از ارتباط سازمانی و تشکیلاتی وی با این گروهک است.

 




مریم رضایی ::: چهارشنبه 87/8/1::: ساعت 11:1 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 23


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :46776
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<