سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در دانشش اختلاف و دوگانگینباشد . [امام باقر علیه السلام ـ در بیان معنای راسخان در دانش ـ]

ما زنان

کیهان: 1/8/87

دولت مالزی از سخنرانی شیرین عبادی به بهانه حقوق بشر در کوالالامپور جلوگیری کرد.
به گزارش منابع خبری دولت مالزی خطاب به گروه سبز حقوق بشری دعوت کننده عبادی نوشت: سخنرانی وی در مالزی روابط حسنه دولت های ایران و مالزی را دچار تنش می کند و از این رو به شما به طور جدی توصیه می شود دعوت خود را از او پس بگیرید.
این اقدام دولت مالزی، حامیان غربی عبادی و برخی گروه های جعلی و غرب ساخته مدعی حمایت از حقوق بشر را خشمگین کرد به گونه ای که رسانه های وابسته به آنها نظیر رادیو زمانه، رادیو فردا، دویچه وله و بی بی سی، ناخرسندی شدید خود را از موضع دولت مالزی نشان دادند. آمریکایی ها اخیراً با هدایت عبادی، اقدام به تاسیس گروهکی تحت پوشش حقوق بشر در ایران کردند و جایزه مالی هم به وی اعطا شد. غربی ها همزمان تاکید کردند که این جایزه به خاطر حمایت وی از بهائیان و گروه ها و افراد مخالف جمهوری اسلامی پرداخت می شود.
در همین حال رادیو فردا با اشاره به توجه ویژه غرب به برخی زنان ایرانی نظیر عبادی و2 بازیگر سینمایی که اخیراً به هالیوود رفته اند، آنها را «صدای دیگر» خواند. عبدالکریم لاهیجی(بغدادی) مزدور مشترک منافقین و صدام، در گفت وگو با رادیو فردا، عبادی را مدافع سرسخت حقوق بشر معرفی کرد.
رادیو فردا همچنین با اشاره به بازیگران جذب شده به هالیوود نوشت: این زنان ایرانی در خارج از مرزها مدام دنبال درهای دیگری هستند نظیر شهره آغداشلو]بهایی[ و گلشیفته- ف و میترا- ح که وارد هالیوود این کارخانه رؤیاسازی جهان شده اند. هالیوود به بازیگران زن ایرانی علاقمند شده است.




مریم رضایی ::: چهارشنبه 87/8/1::: ساعت 11:2 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 11


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :46764
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<