سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر دوستی ای که جز بر راه خدا استوار باشد، گمراهی است و اعتماد بر آن، محال . [امام علی علیه السلام]

ما زنان

کلیسای کاتولیک رم در آمریکا در سال گذشته 615 میلیون دلار را هزینه رسوایی های اخلاقی کشیش های خود در آمریکا کرد که نسبت به سال قبل از آن با 54 درصد افزایش روبرو شده است. به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن در گزارشی رسمی در مورد نحوه اجرای منشور حقوق جوانان توسط کلیسا از وجوهی که توسط کلیسا پرداخت شده است 526 میلیون دلار هزینه پرونده های مربوط به فساد اخلاقی کشیش ها و سوءاستفاده از زنان و جوانان شده است که نسبت به سال 2006 تقریبا 2 برابر شده است. حدود 83 میلیون دلار نیز هزینه درمان قربانیان و یا حمایت از متهمین بوده است. بر اساس این گزارش تعداد شکایات در سال گذشته با 3درصد کاهش به 689 مورد دسیده است.اکثر قربانیان مذکر بوده و بیش از نیمی از آنها در زمان تجاوز بین 10تا 14 سال سن داشته اند. براساس اعلام برخی مقامات کلیسا از 40 سال پیش تاکنون حدود 5000 نفر از 41 هزار و 500 کشیش آمریکا به سوء استفاده جنسی از کودکان محکوم شده اند.این گزارش تنها چند هفته پیش از سفر پاپ بندیکت شانزدهم به آمریکا منتشر شده است. پاپ در ماه آینده سفری به نیویورک و واشنگتن خواهد داشت اما به بوستون نخواهد رفت.




مریم رضایی ::: دوشنبه 87/3/27::: ساعت 2:42 عصر

کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان می گوند، آمار زنان معتاد به مواد مخدر در این کشور در حال افزایش است. یافته های یک بررسی که از سوی این نهاد در 21 ولایت افغانستان انجام شده، نشان می دهد دهها هزار زن افغان به استفاده از انواع داروهای نشئه آور معتاد هستند. این گزارش همچنین نشان می دهد فقر، بی سوادی و سطح بالای بیکاری ، از بزرگترین عوامل روآوردن زنان به استفاده از مواد مخدر است. مقام های کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان می گویند: احتمالا در سراسر افغانستان در حال حاضر 120 هزار زن ازانواع مختلف مواد مخدر بویژه تریاک استفاده می کنند. این آمار در کشوری که بالاترین سطح تولید مواد مخدر را داراست، می تواند نگران کننده باشد.در بخشی از گزارش آمده که بیشتر این زنان برای آرامش و خواباندن کودکانشان، به آنان نیز داروهای نشئه آور می دهند.




مریم رضایی ::: دوشنبه 87/3/27::: ساعت 2:42 عصر

بنابر اعلام اداره آمار فرانسه نیمی از متولدین سال 2006 کودکان نامشروع بودند. براساس این گزارش تعداد کودکانی که به صورت غیر شرعی متولد شده اند بیش از تعداد کودکانی بوده که به طریق شرعی متولد شده اند و این در تاریخ فرانسه برای اولین بار است.




مریم رضایی ::: دوشنبه 87/3/27::: ساعت 2:41 عصر

پلیس ژاپن اعلام کرد : تعداد موارد خشونت های خانگی به نسبت 15 درصد افزایش یافته است و در سال گذشته به 21 هزار مورد رسیده است و باعث شده تا زنان  ژاپنی دیوار سکوت را در برابر این خشونت های خانگی بشکنند. خبرگزاری کیودو به نقل از یک مسوول دولتی گفت: این افزایش آمار خشونتها بخاطر زنانی است که در گذشته در برابر این خشونت ها سکوت پیشه می کردندو اکنون دیوار سکوت را شکسته و برای نصیحت و یا استفاده از پشتیبانی پلیس آن را عنوان می کنند.  افزایش اعتراضات به خشونت فزاینده خانگی در ژاپن باعث تصویت اولین قانون در مورد خشونت منزلی در سال 2001 شد و در سال 2004 وسعت پیدا کرد و شامل همسران سابق و کودکان نیز گردید همچنین امکان دارد که دادگاههای ژاپن افراد اقدام کننده به خشونت های خانگی را مجبور به ترک منزل به مدت 2ماه کرده و آنها را مجبور کند تا به دور از فرزندان و همسرانشان و یا همسران سابقشان زندگی کنند.




مریم رضایی ::: دوشنبه 87/3/27::: ساعت 2:40 عصر

تعدادی از جامعه شناسان آمریکایی اعلام کردند بیشترین آمار سوء استفاده های جنسی در آمریکا رخ می دهد. این آمار روز به روز در حال افزایش است به طوری که کودکان، نوجوانان و جوانان در مکان های تحصیلی و کاری در معرض سوء استفاده های جنسی قرار می گیرند. بر اساس آمار مشخص شده است که در سال 2006 در آمریکا 905000 نوجوان 15 ساله توسط بزرگسالان مورد سوء استفاده های جنسی قرار گرفته اند.و آمریکا شاهد تولد 91278 کودک از این نوجوانان در روابط نامشروع و سوءاستفاده های جنسی می باشد. آمارهای متعددی وجود دارد که کودکان خردسال آمریکایی در مهد کودک هایشان مورد سوءاستفاده ی جنسی قرار می گیرند. طبق آمار گرفته شده در سال 2007 ، 255 دانش آموز در گروه سنی بین 13تا 15 سال مورد سوء استفاده ی جنسی دانش آموزان در مدرسه شدند و نیز 22 کودک پیش دبستانی و16 کودک در مهد کودک مورد سوء استفاده ی جنسی هم سن و سالان خود قرارگرفتند.




مریم رضایی ::: دوشنبه 87/3/27::: ساعت 2:39 عصر

   1   2   3   4   5   >>   >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 12


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :46765
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<