سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه برادرش را در کاری ناپسند ببیند و بتواند او را از آن بازدارد و این کار را نکند، به او خیانت کرده است . [امام صادق علیه السلام]

ما زنان

شرکت اینترنتی یاهو یک وب سایت تازه برای زنان 25 ساله تا 54 ساله راه اندازی کرده است. یاهو این دسته از زنان را گروهی کلیدی از مخاطبانش معرفی کرده تا کنون خدمات قابل توجهی را از مجموعه سایتهای این شرکت دریافت نمیکردند. شبکه بی . بی. سی روز سه شنبه اعلام کرد: در صفحه نخست این سایت که shine نام دارد موضوعاتی چون مد لباس، زیبایی، سرگرمی، عشق و تغذیه به چشم میخورد . راه اندازی این وب سایت تازه به عنوان تلاشی دیگر از سوی یاهو تلقی شده تا اگهی های بیشتری را برای هدف قرار دادن زنان ، یعنی قشر تاثیر گذار و تصمیم گیر در بسیاری از خانه ها جذب کند.




مریم رضایی ::: دوشنبه 87/3/20::: ساعت 1:2 صبح

رژیم صهیونیستی قصد دارد در برنامه ای زمان بندی شده، با ترویج زاد و ولد در میان زنان یهودی، آمار صهیونیستها را طی 17 سال آینده به 80 درصد جمعیت سرزمین اشغالی افزایش داده تا بتواند در آن زمان با فراغ بال موضوع رفراندوم در این سرزمین را مطرح کند. در راستای این برنامه که «جنگ رحم» نام دارد، مبلغان صهیونیستی، زنان صهیونیست را ناجیان سرزمین موعود عنوان کرده و آنان را ترغیب به پذیرفتن این شیوه برای زاد و ولد میکنند. این مروجان همچنین خطاب به زنان صهیونیست میگویند: کسی برای اسرائیل مفید است که حد اقل بتواند برای اسرائیل 8 فرزند به دنیا آورد.




مریم رضایی ::: دوشنبه 87/3/20::: ساعت 1:0 صبح

 با تلاش یک تشکل فمینیستی مورد حمایت جریانهای صهیونیستی مثل سازمان «بنی بریت» اسرائیل قرار است جایزه بنیاد اولاف پالمه به پروین اردلان « مسئول نشریه بین المللی شهرداری دوران غلامحسین کرباسچی»  اهدا کند. این تشکل که « کمپین یک میلیون امضا» نام دارد از یکسو مورد حمایت جریانهای صهیونیستی و سلطنت طلب مثل سازمان « بنی بریت» و بنیاد پژوهش های زنان ایران قرار دارد و از سویی دیگر با افرادی مثل شهلا شرکت مدیر مسئول ماهنامه توقیف شده زنان (بخش زنان حلقه کیان) مرتبط است. از معرفین پروین اردلان به بنیاد اولاف پالمه میتوان از هایده درآگاهی نام برد که از اعضای احزاب کمونیستی سوئد است. و از فراریان دوران انقلاب  است.




مریم رضایی ::: دوشنبه 87/3/20::: ساعت 12:59 صبح

این زن اسیر از شکنجه یک شکنجه گر یک زن صهیونیست تاحد نابینا شدنش به موسسات حقوقی شکایت برد . وی اعلام کرد که در ضمن بازجویی از وی و به دلیل ضربه به چشم راست او نابینا شده و نیاز به عمل جراحی دارد باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد : وضعیت زنان و مردان اسیر در زندانهای رژیم صهیونیستی بسیار وخیم است . همچنین مرکز تحقیقات اسیران فلسطینی اعلام کرد 344 کودک اسیر در زندانهای صهیونیستها وجود دارد .




مریم رضایی ::: شنبه 87/3/18::: ساعت 4:37 عصر

در پی افزایش عملیات های انتحاری که توسط زنان در عراق انجام می شود ، ارتش عراق تصمیم گرفت زنانی را برای مقابله با این تهدید آموزش بدهد تا بدین ترتیب بتواند کنترل رفت و آمد زنان را بیشتر در اختیار بگیرد . در همین راستا منابع آگاه در ارتش عراق اعلام کردند این زنان عراقی قرار است توسط زنان ارتش امریکا آموزش ببینند . این منابع آگاه در ادامه افزودند : این آموزش ها قرار است در مناطق شمالی عراق صورت گیرد . گفتنی است طی سه ماه گذشته 15 عملیات انتحاری توسط زنان در عراق صورت گرفته که در بیشتر آنان از زنان کم عقل که از تیمارستان ها ربوده می شدند استفاده می شد .




مریم رضایی ::: شنبه 87/3/18::: ساعت 4:35 عصر

<      1   2   3   4   5   >>   >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 8


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :46818
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<