سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرزنش بسیار، دل ها را کینه ور می کند و یارانرا می پراکَنَد . [امام علی علیه السلام]

ما زنان

زنی 45 ساله موفق به کشف حمایت بانک بمبئی از مرکز فساد و فحشا شد. این زن که چندی پیش پول های خود را به این بانک سپرده بود در بازگشت به روستای خود متوجه شد تعداد زیادی از زنان روستای خود و روستاهای اطراف لباسهای محلی خود را عوض کرده و به گونه مردم اروپایی لباس پوشیده و تمامی آنها پلاستیکی به همراه دارند و اغلب به سمت بانک بمبئی می روند و عده ی دیگری در جستجوی آدرس این بانک می باشند. وی پس از کمی کنجکاوی و جستجو متوجه ی حواله های 50 سنت یوروی از سوی این بانک در دست این زنان قرار گرفت که آنان پس از دریافت پول رسید را با اسفنجی آغشته به جوهر می پوشانند به گونه ای که کسی متوجه آن نشود. این زن پس از بررسی پیاپی متوجه شد که بانک بمبئی در جهت ترغیب این افراد به مرکز فساد به آنها کمک های مالی می کند و آنان با پیوستن به این مرکز از حمایت بانک بمبئی برخوردار می شوند.




مریم رضایی ::: دوشنبه 87/3/27::: ساعت 2:38 عصر

به نقل از شبکه خبری بی بی سی. قاچاق زنان و کودکان در کشورهای آمریکای مرکزی به صنعتی پردرآمد برای سودجویان تبدیل شده است و السالوادور نیز از این ماجرای فاجعه آمیز مستثنی نیست و هر روز زنان و کودکان زیادی در این کشور طعمه اهداف شوم فرصت طلبان می شوند.




مریم رضایی ::: دوشنبه 87/3/27::: ساعت 2:37 عصر

روزنامه «جاکارتا پست» چاپ اندونزی از روند روز افزون خشونت علیه زنان در این کشور خبر داد. به نوشته این روزنامه ، کمیسیون ملی حمایت از زنان اندونزی اعلام کرد: خشونت علیه زنان پس از حدود یک دهه اصلاحات سیاسی در کشور همچنان رو به افزایش است. به گزارش کمیسیون ملی حمایت از زنان، موسسات و سازمان های دولتی با تصویب قوانین و آیین نامه های تبعیض آمیز از جمله عوامل اصلی این افزایش خشونت هستند. یک عضو کمیسیون ملی حمایت از زنان اندونزی نیز در این باره گفت: افزایش خشونت علیه بانوان در کشور، با وجود تصویب 10 قانون و امضای سه معاهده منطقه ای برای رفع هرگونه اقدام خشونت آمیز همچنان ادامه دارد.




مریم رضایی ::: دوشنبه 87/3/27::: ساعت 2:36 عصر

آمارها از افتضاحی که مربوط به دولت ها است پرده بر می دارد. برخی منابع به دست آمده، نشان می دهد که رییس جمهور چین «ماتسی تونگ» با وزیر خارجه آمریکا «هنری کسنجر» در سال 1973 بین گفتگوهای خود به توافق رسیدند که 10 میلیون زن چینی را به آمریکا صادر کنند. عجیب تر اینکه آقای تونگ آن را هدیه برنشمرد بلکه آن را نوعی از تجارت بین دو کشور محسوب نمود و چنین توجیه کرد: همان طور که می دانید چین کشور فقیری است و چیز زیادی ندارد و تنها چیزی که فراوان داریم زنان هستند و اگر دیگران بخواهند به آنها می دهیم. وی در این دیدار عنوان کرد: ما می توانیم ده میلیون زن چینی به شما بدهیم و کسینجر در پاسخ گفت در این مورد فکر می کنیم . اما در عراق برده فروشی مخصوص زنان و کودکان از سال 2006 پدیدار گشت و تا کنون ادامه دارد و این پدیده ای است که امریکاییان برای عراقیان به وجود آوردند. مرکز تحقیقات استراتژ ی جهانی در سال 2006 کشف کرد که تجارت انسان یکی از مصیبت هایی است که در اثر جنگ به وجود می آید و هیچ توجهی به تجارت زنان و دختران به خارج از عراق نشده است و زنان عراقی برای فرار از جهنم جنگ در عراق خود را به آسانی طعمه چنگال های تاجران جنسی قرار می دهند و آنها نیز ایشان را در دولت های مجاور مانند امارات، سوریه و یمن می فروشند. این گزارش تاکید نمود عراق منبعی برای قاچاق زنان و کودکان به منظور بهره برداری جنسی به سوریه، یمن، قطر، امارات و ترکیه است. بنابراین گزارش دختران عراقی از مناطق روستایی اطراف شهرهای کرکوک،موصل و اربیل هستند و در روسپی خانه ها به کار گرفته می شوند. شبکه خبری اتحادی اقلیمی وابسته به سازمان ملل متحد تاکید داشت که قیمت ها با توجه به مشتریان و عمر دختران متفاوت است و اینکه باکره هستند یا نه و طبیعتا روابط جنسی آنها خالی از خشونت نیست و رفتارهایی غیر انسانی با آنها نزدیک به رفتار بردگانی که در قرون وسطی می زیسته اند دارند. بنابر روزنامه اخبار الخلیج بحرین،16 کشور در سال 2007 در قاچاق زنان دست داشتند: بحرین،قطر، کویت، عمان، مالزی، الجزایر، کنیا ، سعودی، سوریه، سودان، ونزوئلا، کوبا، کره شمالی، ازبکستان و برمه و تجارت انسان را سومین فعالیت تبهکاری در دنیا بعد از تجارت اسلحه و مواد مخدر دانسته است و اینکه روز به روز در حال گسترش است. سازمان کار بین المللی درآمد بهره برداری جنسی از زنان و کودکان را حدود 28 میلیارد دلار تخمین زده است و تاکید دارد که 98 درصد تجارت بهره برداری اجباری جنسی زنان و دختران هستند. گزارشات سازمان ملل متحد حاکی از آنست که بخش اعظم زنان آسیایی که خود را به فروش می گزارند بدون اراده خود وارد این بازار مکاره می شوند. و 3درصد از آنها دوستان مردشان آنها را می فروشند و 4 درصد مورد تجاوز قرار گرفته و فروخته می شوند، 5درصد توسط همسر مادرشان مورد تجاوز قرار گرفته و فروخته می شوند، 32درصد توسط افراد خارج از خانواده اغفال شده و فروخته می شوند و 8 درصد از طرف خانواده برای باز پرداخت قرض ها فروخته می شوند و 4 درصد برای کار از خانه خارج شده و از بازارهای روسپی سر در می آورند.




مریم رضایی ::: دوشنبه 87/3/27::: ساعت 2:35 عصر

صد خانواده به قربانیان خشونت خانگی در اروپا پناه دادند. سارا، والری، مریا و ... افرادی هستند که مورد خشونت روحی شوهرانشان قرار گرفتند و به خانواده های دیگر پناه بردند و تعداد زیادی از خانواده های فرانسوی کانون حمایت و پناه خانواده های فرانسوی شدند. همیشه در فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی عده ای وجود دارند که به خانه های دیگران برای فرار از خشونت خانگی، پناه می برند و یا عده ای وجود دارند که کانون خانواده شان را به روی زنان کتک خورده و قربانیان خشونت های خانگی باز می گذارند. به همین منظور «لتارد» وزیر انسجام ملی فرانسه در ماه مارس سال گذشته مرکزی را افتتاح کرد که زنان قربانی خشونت خانگی به شماره ی 3919 این مرکز تماس بگیرند و در خواست کمک کنند. این مرکز سعی در این داشت که آنجا برای افراد محیطی امن باشد و از ماه مارس که این کانون افتتاح شد تا به امروز 56000 نفر به این کانون تماس گرفتند و درخواست کمک کردند.




مریم رضایی ::: دوشنبه 87/3/27::: ساعت 2:33 عصر

<      1   2   3   4   5   >>   >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 5


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :46815
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<