سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دو تن در باره من تباه گردیدند ، دوستى که ازحد بگذراند و دروغ بافنده‏اى که از آنچه در من نیست سخن راند ] و این مانند فرموده اوست : که [ دو تن در باره من هلاک شدند دوستى که از حد گذراند و دشمنى که بیهوده سخن راند . ] [نهج البلاغه]

ما زنان

در اقدامی با انگیزه های نژاد پرستانه روسری یک زن مسلمان ایرانی در انگلیس حین عبور از خیابان از سرش کشیده شد . به نقل از پایگاه « کنت آنلاین » این زن 37 ساله ایرانی در حال عبور از محله ای در شهر کانتربری انگلیس بود که یک نفر روسری وی را از روی سرش ربود . به گفته مقامات این زن پس از ربوده شدن روسری خود به شدت آزرده خاطر شده است . براساس این گزارش یک عضو خانواده قربانی در گفتگو با پلیس این حادثه را اقدامی با انگیزه های نژاد پرستانه دانست و گفت : قربانی براثر این حادثه به شدت آزرده خاطر شده است .




مریم رضایی ::: شنبه 87/3/18::: ساعت 4:33 عصر

یک حزب اسلامی در موریتانی اولین کنفرانس سیاسی زنان را برای تحکیم نقش زن در سیاست و حمایت از جریانهای مخالف با عادی سازی روابط با صهیونیست ها برپا کرد . در این کنفرانس اهداف حزب در مورد زنان اعلام شد که عبارت بود از : بالابودن سطح مشارکت سیاسی دموکراتیک و زنان در غالب جمعیتهای سازمان یافته، ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت های زنان در کشور، بالا بودن سطح وحدت ملی و ... همچنین رئیس جدید سازمان که از بانوان فعال مسلمان در عرصه سیاست می باشد قطع فوری روابط با رژیم صهیونیستی را خواستار شد .




مریم رضایی ::: چهارشنبه 87/3/15::: ساعت 11:13 عصر

برای مقابله با قتل زنان در شهر بصره پلیس عراق اقدام به ایجاد یگان زنان پلیس نمود تا زنان و کیفهای همراهشان را مورد بازرسی قرار دهند. فرمانده پلیس استان بصره اعلام کرد: این یگان در کربلا و بغداد به وجود خواهد آمد پیشنهاد تشکیل این یگان از سوی یکی از زنان نماینده در مجلس ارائه شد که پلیس آن را پذیرفت . فرمانده پلیس اعلام کرد لباس فرم این زنان با رعایت وقار و موازین عرفی و اجتماعی آنان آماده شده است .




مریم رضایی ::: چهارشنبه 87/3/15::: ساعت 11:3 عصر

یک گروه اینترنتی در حرکتی جالب جهت ترویج فرهنگ حجاب و حمایت از آن ، اقدام به فرستادن لباسهایی مناسب برای « هیفا وهبی» ، یک خواننده زن مشهور عرب کرده است. یکی از مسئولان این گروه در مصاحبه با العربیه می گوید: این هدیه کوچکی است که ما برای او فرستادیم و امیدواریم که آن را بپذیرد و با التزام به سنتها ، از این لباس به عنوان نمونه ای از لباسهایی که امروز جامعه خواهان آن است ، در مجالس عمومی استفاده کند .




مریم رضایی ::: شنبه 87/3/11::: ساعت 9:48 عصر

معاون مجتمع قضائی خانواده گفت: سیر صعودی طلاقهای توافقی همچنان ادامه دارد اما به عنوان یک بحران تلقی نمی شود . داوودی افزود : برخی تصور می کنند زوجینی که به صورت توافقی از یکدیگر جدا می شوند بدون پیش زمینه و تشکیل پرونده به این امر اقدام می کنند در حالیکه باید گفت اغلب این زوجین دارای پرونده های عدیده ای همچون نفقه و مهریه در دادگاه ها هستند . وی خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه طلاق بر اساس قوانین کشور ما به دست مرد است بنابراین اگر بخواهد به جدایی همسر رضایت دهد باید تمام حق و حقوق قانونی همسر خود را پرداخت کند که در اغلب موارد مردان به دلیل فرار کردن از پرداخت حقوق زن به جدایی تن نمی دهند . اما در کنار این موارد ، زوجینی نیز هستند که در این خصوص به تفاهم می رسند و ترجیح می دهند به صورت توافقی به سرعت از یکدیگر جدا شوند .




مریم رضایی ::: شنبه 87/3/11::: ساعت 9:46 عصر

<      1   2   3   4   5   >>   >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 16


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :46826
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<