سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس به جستجوی دانش برخیزد، فرشتگان بر وی سایه اندازند و در معیشتش برکت حاصل می شود و از روزی او کم نمی گردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

ما زنان

34/2 درصد زندانیان زن در استان تهران دختران زیر 18 سال هستند این در حالی است که تنها 86 صدم درصد از زندانیان مرد این گروه سنی در کانون اصلاح و تربیت به سر می برند . سهراب سلیمانی مدیر کل زندان های استان تهران در خصوص تعداد افرادی که در کانون اصلاح و تربیت به سر می برند ، گفت : در حال حاضر حدود 300 نفر در کانون حضور دارند که کمتر از 10درصد آنها به عبارتی 30 نفر از کل مددجویان دختر هستند . وی سرقت را بیشترین علت حضور مددجویان زیر 18 سال در کانون اصلاح و تربیت عنوان کرد و افزود: 86 صدم درصد ازکل مددجویان استان در تمام گروه های سنی پسر و زیر 18 سال هستند که این رقم در میان دختران به 34/2 درصد از کل زندانیان زن در استان تهران می رسد . مدیر کل زندانهای استان تهران تصریح کرد : بعبارتی می توان گفت دخترانی که به علت ارتکاب به جرائم مختلف در کانون اصلاح و تربیت به سر می برند نسبت به آمار زنان زندانی در مقایسه با مردان با 48/1 درصد تفاوت رقم بیشتری را به خود اختصاص می دهند .




مریم رضایی ::: شنبه 87/3/11::: ساعت 9:45 عصر

زنان افغان در محکومیت فیلم اهانت آمیز علیه اسلام و قرآن و نیز انتشار کاریکارتورهای توهین آمیز علیه پیامبر اسلام (ص)، پرچم های هلند و دانمارک را به آتش کشیدند. به نقل از خبر نگاری کویت، زنان افغانی با تجمع در برابر وزارت تبلیغات افغانستان با سر دادن شعارهایی علیه هلند و دانمارک از دولت این کشور خواستند نظامیان هلندی و دانمارکی را از افغانستان بیرون و سفارت این کشورها را در کابل تعطیل کند. پیش از این تظاهرات گسترده ای در شهرهای مختلف افغانستان در محکومیت اهانت به قرآن و پیامبر اسلام (ص) برگزار شده بود، اما این نخستین تظاهرات زنان افغانی علیه این اقدام هتاکانه است. «گیرت ویلدرز» نماینده راست گرای پارلمان هلند، در اقدامی ضد دینی، فیلم ضد قرآنی خود را در سایت «لایولیک» منتشر کرد که خشم مسلمانان سراسر جهان را بر انگیخته است.




مریم رضایی ::: شنبه 87/3/11::: ساعت 9:40 عصر

رسانه های مصری از احتمال محجبه شدن «شاهیناز» بازیگر معروف این کشور خبر دادند. به گزارش پایگاه خبری «البوابه» روزنامه های مصری نوشتند:«شاهیناز قصد دارد تحت تاثیر «حنان ترک» دیگر بازیگر معروف مصری از این پس با حجاب در فیلم های خود ظاهر شود. به نوشته روزنامه های مصری شایعات در خصوص محجبه شدن شاهیناز پس از آن قوت گرفت که وی در مجالس مذهبی در کنار ترک ظاهر شد و گفته می شود تحت تاثیر حنان تصمیم سرکردن روسری گرفته است. بر اساس این گزارش اکنون در مصر از حنان ترک به عنوان «یک مبلغ مذهبی» در میان افراد مشهور یاد می شود.




مریم رضایی ::: شنبه 87/3/11::: ساعت 9:39 عصر

علاوه بر افزایش شمار مسلمانان آمریکا، تعداد دختران نوجوانی که می خواهند هویت اسلامی خود را با رعایت حجاب در ایالت فلوریدای جنوبی بیان کنند، افزایش چشمگیری یافته است. عاشیه موسی استادیار مطالعات اسلامی دانشگاه بین المللی فلوریدا گفت: به طور کلی تعداد دختران بین 18 تا 30 سال که در ایالت فلوریدا با حجاب و روسری مشاهده می شوند نسبت به یک دهه گذشته افزایش چشمگیری داشته است. دختران مسلمان اظهار می دارند به واسطه حفظ حجاب می خواهند هویت اسلامی خود را بیان کنند.




مریم رضایی ::: پنج شنبه 87/3/9::: ساعت 12:18 صبح

«دورا بکویانی» وزیر امور خارجه یونان از حق زنان مسلمان برای داشتن حجاب اسلامی دفاع کرد. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خانم «دورا بکویانی»، وزیر امور خارجه یونان در کنفرانس بین المللی زنان در آنکارا با اشاره به نگرانی سکولارهای ترکیه از گسترش حجاب در این کشور گفت: ماهیت سکولار یک دولت با مقوله حجاب اسلامی تهدید نمی شود. وزیر امور خارجه یونان در ادامه سخنانش تبلیغات سوء برخی رسانه های غربی علیه موقعیت زنان مسلمان در اسلام و قران را محکوم کرد. و تاکید کرد: زنان مسلمان ترکیه، نمونه ای بارز از زنان مسلمان موفق نسبت به همتایان خود در کشورهای خود درکشورهای غربی هستند.




مریم رضایی ::: پنج شنبه 87/3/9::: ساعت 12:10 صبح

<   <<   6   7   8   9      >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 11


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :46821
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<