سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فروتر علم آن است که بر سر زبان است و برترین ، آن که میان دل و جان است . [نهج البلاغه]

ما زنان

در سالهای گذشته عده ای از فعالین حوزه زنان که از پایه گذاران کمپین یک میلیون امضا نیز بوده اند بارها اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی غیر قانونی نموده و عرصه را بر دیگر فعالین این حوزه تنگ تر و تنگ تر نموده بودند.

     اینبار مسئله ای که میتوانست باز هم ایجاد جنجال نماید و این عده را مطرح نماید لایحه حمایت از خانواده بود لیکن ماهها این عده که در راس آنان شیرین عبادی است  و از گفته هایشان مشخص بود که  فرق طرح و لایحه را از هم تشخیص نمیدهند  اقدام به تبلیغات وسیع در رسانه های اپوزیسیون و معاند نموده تا از آب گل آلود ماهی بگیرند. ایشان بدون اینکه بدانند وقتی لایحه ای کلیتش درمجلس تصویب میشود به معنی آن نیست که تمام موادش تصویب شده باشد شروع به سرو صدا کردن و طبق معمول تهدید به تجمع نمودن کردند لیکن این وسط اتفاقی افتاد که طبق معمول نقشه اجانب را نقش بر آب کرد و آن ائتلاف زنان بود که باعث مدنی شدن حرکت فعالین حوزه زنان گردید و این امر باعث حضور فعالین این حوزه در مجلس شورای اسلامی و مطرح کردن این مسئله با نمایندگان گردید و در نهایت نتیجه آن شد با اقدام به موقع نمایندگان موادی که دارای اشکال بودند حذف گردیدند.

     کاش این اتفاق درس عبرتی باشد برای گروههایی از زنان که لقمه را دور سر خود میگردانند و خواسته های خود را از غریبه ها طلب می کنند. کاش این اتفاق همیشگی باشد و منجر شود به تحولی بزرگ در جامعه تا عده ای با رفتارهای غیر اصولیشان این حرکت را رادیکالی ننمایند. و در حقیقت باعث نگردند تا دیگران نیز نتوانند از حقوق زنان دفاع کنند. کاش این عده به این نتیجه برسند که حوزه زنان مختص به ایشان نیست و دیگران نیز میتوانند بدون ایجاد دردسر موثر و مفید باشند.




مریم رضایی ::: جمعه 87/6/22::: ساعت 6:2 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 20


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :46773
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<